Travel

Despre Sibiu, cu drag

De mult am avut o afinitate pentru Sibiu si pentru zona Transilvaniei. Inca din liceu am admirat casele acelea colorate si vesele pe care nu le gasesti in zona Moldovei.

Inca de cand am ajuns la Sibiu, nu am fost dezamagita nicio clipa. Sibiul este, intr-adevar, un oras colorat, animat, care iti face cu ochiul la fiecare pas caci stim cu totii acele acoperisuri definitorii. Daca stai mai multe zile aici, e bine sa iti inchiriezi un apartament chiar in centru fiindca e accesibil si linistit. Intr-un apartament mic si cochet m-am cazat si eu cu vedere la un mic restaurant, ceea ce m-a facut sa ma bucur de atmosfera de calm specific sibiana.

Piața Mare, Sibiu

Ce poti sa vezi in Sibiu

Am stat timp de 4 zile in care am admirat aproape fiecare casa din Centrul Vechi care era si monument istoric, am urcat in Turnul Sfatului care mi-a incantat privirea cu panorama de acolo, am vizitat muzee ca Brukhental sau Muzeul de Istorie si am fost la Mitropolia Sfanta Treime, foarte frumoasa de altfel. Am trecut si pe sub Podul Minciunilor a carui legenda spune ca acest pod are urechi si de aceea, la fiecare minciuna spusa, podul se prabuseste, atragandu-i atentia mincinosului. Mi se pare intotdeauna interesant sa vizitezi un oras cu povesti de spus pretutindeni.

Piața Huet, Sibiu

De asemenea, este frumos sa te plimbi primavara pe langa copacii infloriti care sunt atat de fotogenici langa o cladire colorata sau intr-un parc unde se plimba tinerii. Asemenea locuri sunt Parcul sub Arini, parcul Dumbrava Sibiului sau Parcul Tineretului care au un farmec aparte.

Parcul Tineretului, Sibiu

Putin mai departe de centru, la cativa km, va puteti bucura si de Muzeul Astra, muzeu important pentru conturarea identitatii romanilor din Ardeal. Am admirat casele traditionale, morile de vant, linistea si verdeata. Un loc in care te pierzi si uiți de forfota orasului. De asemenea, drumul din centrul Sibiului pana aici este relaxant, perfect pentru iubitorii de verde.

Unde poti manca in Sibiu

Nu in ultimul rand, pentru a te bucura de atmosfera orasului, e frumos sa mergi la cafenele sau restaurante, pe care le gasesti din plin in centru. Am incercat cateva la care chiar merita sa mergi: restaurantul Max (unde poti manca pizza foarte buna), Kulinarium si La Bufnita (unde poti manca bine si poti sa te relaxezi privind trecatorii de pe pietonal), Jules (restaurantul tipic francez unde poti sa te bucuri de muzica buna si de o atmosfera cozy, fiindca are o gradina linistita si luminata foarte dragut seara) si Pardon (cafeneaua cu scaune colorate care se imbina atat de bine cu Sibiul).

Enjoy Sibiu!

Flori din călimară

Numele meu este Laura, iar Flori din călimară este locul în care mă simt liberă, făcând ceea ce mă pasionează: scriu despre lifestyle, cinema, literatură și călătorii. Numele blogului este unul sugestiv, intenția mea fiind ca prin articolele pe care le scriu, să transmit, pe lângă lucruri utile, frânturi de frumusețe, senin, optimism și povești faine.

Dacă doriți să îmi scrieți, puteți folosi formularul de mai jos sau să îmi trimiteți un e-mail pe crihan.laura@gmail.com .

S-ar putea să-ți placă și...

4 comentarii

1. Oh, Sibiu! mergeam des cand traia bunica sotului meu. Acum am mai rarit-o dar imi lipsesc vacantele petrecute acolo.

1. Da, e locul perfect pentru vacante pentru ca e tare linistit si frumos. 😊

2. Ma bucur ca ti-a placut sejurul in Sibiu.
    Eu sunt nascuta in Bucuresti, dar de la vârsta de 7 ani am trait la Sibiu. Pâna în anul 2000 când m-am stabilit în Germania (adica, 30 de ani am locuit în Sibiu).
    Sibiul este pentru mine cel mai drag loc de pe Pamânt <3
    Augsburgul, orasul in care locuiesc de 18 ani, are multe asemanari cu Sibiul. Imi place foarte mult Bavaria, pe care o asemuiesc cu Transilvania din multe puncte de vedere 🙂

1. Intr-adevar, e superb la Sibiu, cred ca e unul din cele mai vesele si artistice orase ale Romaniei… Si e asa calm, mi-a placut si daca o sa am ocazia, voi reveni cu drag 🙂